ZAJÍT S DĚTMI ZA VEDENÍM, ZDA JE MOŽNOST ZAKOUPIT POPELNICE NA TŘÍDĚNÝ ODPAD VEDLE MŠ

ZAJÍT S DĚTMI ZA VEDENÍM, ZDA JE MOŽNOST ZAKOUPIT POPELNICE NA TŘÍDĚNÝ ODPAD VEDLE MŠ

Tato fotogalerie je prázdná.

ZAJÍT S DĚTMI ZA VEDENÍM A ZEPTAT SE, ZDA JE MOŽNOST ZAKOUPIT VĚTŠÍ BALENÍ RECYKLOVANÉHO PAPÍRU

 
 

ZAJÍT S DĚTMI ZA VEDENÍM A ZEPTAT SE, ZDA JE MOŽNOST ZAKOUPIT VĚTŠÍ BALENÍ RECYKLOVANÉHO PAPÍRU

Tato fotogalerie je prázdná.

ZAJÍT S DĚTMI S PANEM ŠKOLNÍKEM, ZDA BY MOHL OBČAS DO ŠKOLY ODNÉST VYBITÉ BATERIE

ZAJÍT S DĚTMI S PANEM ŠKOLNÍKEM, ZDA BY MOHL OBČAS DO ŠKOLY ODNÉST VYBITÉ BATERIE

Tato fotogalerie je prázdná.

DOMLUVIT SE S DALŠÍMI TŘÍDAMI NA OBČASNÉM VYNESENÍ TŘÍDĚNÉHO ODPADU

DOMLUVIT SE S DALŠÍMI TŘÍDAMI NA OBČASNÉM VYNESENÍ TŘÍDĚNÉHO ODPADU

Tato fotogalerie je prázdná.

DOMLUVIT SE S OSTATNÍMI TŘÍDAMI, ZDA JE MOŽNOST TISKNOUT PRACOVNÍ LISTY, OMALOVÁNKY OBOUSTRANNĚ

 

DOMLUVIT SE S OSTATNÍMI TŘÍDAMI, ZDA JE MOŽNOST TISKNOUT PRACOVNÍ LISTY, OMALOVÁNKY OBOUSTRANNĚ

Tato fotogalerie je prázdná.

VYTVOŘIT S DĚTMI POPISKY NA KOŠE

Začátkem měsíce března jsme se zabývali nelehkým úkolem „Vytvořit s dětmi popisky na koše“. Aby každému z nás bylo jasné, kam mají jednotlivé odpadky zařadit.

Na úvod našeho projektového dne jsme si s dětmi zopakovali, jaký druh odpadu třídíme a do jaké popelnice daný odpad patří. Dětem jsem vysvětlila, že každý, kdo přichází, do MŠ nemusí vědět (hlavně menší děti), do kterého kontejneru odpady správně patří.

S dětmi jsme prošli naší MŠ a spočítali jsme, kolik musíme vytvořit popisků k modrým, žlutým a zeleným kontejnerům. Vše jsme si pečlivě poznačili na papír, tak aby tomu děti rozuměly. Poté jsme si nachystali pracovní materiál. Protože ještě nejsme takoví dokonalí malíří, aby každý z našich kreseb rozpoznal naše dílo, zvolili jsme techniku stříhání. Paní učitelka donesla dětem různé letáky s potravinami a děti hledaly a vystřihovaly různé produkty z papíru, skla nebo plastu. Po dostatečném množství nastříhaných obrázků, jsme začali lepit. Papírové produkty na modrý papír, skleněné na zelený a plastové na žlutý. Abychom naše popisky dokončili, potřebovali jsme je nakopírovat a zalaminovat. I s tímto jsme si věděli rady a zašli jsme si za p. Voldánovou, která nám s radostí pomohla. Děti paní sekretářce nadiktovaly, kolik kusů popisku potřebujeme k jednotlivým kontejnerům. Na závěr jsme si vše zhodnotili a museli jsme se pochválit, protože se nám naše dílo opravdu povedlo.

VYTVOŘIT S DĚTMI POPISKY NA KOŠE

Tato fotogalerie je prázdná.